Fakturaspørsmål Safemate

Endret Wed, 08 Mar 2023 ved 10:40 AM

Safemate Pro og Safemate Go kunder er selv ansvarlige for å ha lagt inn gyldig og korrekt fakturaadresse under "organisasjon" (Safemate Pro) og "min side" -> "fakturainformasjon".


Ved behov for å endre fakturaadresse så gjøres dette i Safemate Pro/Go - ikke av Safemate support.


Har du andre spørsmål om mottatt faktura, opprett en sak og send oss opplysninger om hvilke fakturanummer det gjelder.


Vi gjør oppmerksom på at fakturarutinene ble endret i 2022. Det vil si at faktura først sendes ved akkumulert beløp kr. 1 000,- eller senest hver 6.måned, alt etter hva som inntreffer først. 

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen