For Sensio er kunden den viktigste og vi ønsker å kunne gi vår beste support til våre installatører.
Vi setter stor pris på om du kan henvende deg til riktig adresse:
Support
For at vi skal kunne svare raskt og yte god service til de installatører som er ute på kundeoppdrag skal alle andre henvendelser meldes inn via vår support portal.
Vår telefon er forbeholdt henvendelser fra installatører som er ute på kundeoppdrag og har problemer med oppsett av systemet. Vi har fått nytt telefon nummer til support, det er 23 21 00 05. Vårt gamle nummer (23 21 00 00) vil kun være tilgjengelig for å kontakte administrasjonen eller salg. Vær obs på at vi nå kan ta betalt for et support oppdrag. Når du ringer inn vil vi avdekke hvor feilen ligger. Skyldes feilen MRF eller andre feil Sensio ikke har kontroll over, så kan vi ta betalt for medgått tid. Du vil få informasjon om at vi vil ta betalt for oppdraget før vi utfører det.
Spørsmål angående Faktura
Vennligst register sak i vår support portal.
Kjøp av tjenester
Ønsker du å bestille tjenester fra Sensio eller har behov for ytterligere informasjon omkring bestilling?
Kontakt bestilling@sensio.no
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen