Kontakte support

Endret Mon, 07 Mar 2022 ved 04:07 PM

For Sensio er kunden den viktigste og vi ønsker å kunne gi vår beste support til våre installatører.

Vi setter stor pris på om du kan henvende deg til riktig adresse:


Support

For at vi skal kunne svare raskt og yte god service til de installatører som er ute på kundeoppdrag skal alle andre henvendelser meldes inn via vår support portal.


Vår telefon er forbeholdt henvendelser fra installatører som er ute på kundeoppdrag og har problemer med oppsett av systemet. Vi har fått nytt telefon nummer til support, det er 23 21 00 05. Vårt gamle nummer (23 21 00 00) vil kun være tilgjengelig for å kontakte administrasjonen eller salg. Vær obs på at vi nå kan ta betalt for et support oppdrag. Når du ringer inn vil vi avdekke hvor feilen ligger. Skyldes feilen MRF eller andre feil Sensio ikke har kontroll over, så kan vi ta betalt for medgått tid. Du vil få informasjon om at vi vil ta betalt for oppdraget før vi utfører det.


Spørsmål angående Faktura

Vennligst register sak i vår support portal.


Kjøp av tjenester

Ønsker du å bestille tjenester fra Sensio eller har behov for ytterligere informasjon omkring bestilling?

Kontakt bestilling@sensio.no





Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen!

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å forbedre artikkelen